tisdag 27 april 2010

Nyhet!



Här kommer en ny produkt, en BILKUDDE ... När jag var liten hade folk bilkudde, jag tycker det är dags att återuppliva den. Den här kudden är fylld med styroxkulor, vilket gör att den inte blir fuktig och börjar lukta unket. Överdragstyget är i halvlinne, med dragked för att det skall gå att ta av och tvätta. Den perfekta presenten till den som just fått körkort, en som älskar bilar eller någon som längtar efter en bilkudde att luta sej mot. Jag berättade ju tidigare att jag hade en praktikant; Caroline, det är hon som både tryckt tyget och sytt innerkuddar och min "ordinarie" sömmerska Nilla som sytt överdraget. I det här fallet har jag alltså endast varit designer, känns kul som omväxling :-) Bilkudden finns till salu på SALT.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken bedårande kudde :-)
    Vad duktiga ni är!

    SvaraRadera
  2. Fantastisk pen, og ikke dumt med bilputer igjen. Syns denne hadde egnet seg som pute i mange sammenhenger, både i bil og inne. En ypperlig gave til den som har alt.

    SvaraRadera
  3. Nej vad kul att se! Vad fina dom blev! :D

    SvaraRadera