lördag 21 mars 2009

Möbeltyg till urtjusig fyndsoffa!


En av mina favoritkunder beställde sofftyg till sin urtjusiga fyndsoffa och det blev Krusbär i orange/rött/rosa (det är en tid sedan), Jan i Saltvik klädde om soffan. Jag for dit och fotade soffan men har inte kunnat använda bilden för den behövde friläggas.
Nu har jag fått hjälp av Simon från Lugnet keramik med det, tack.
Tyget är i halvlinne och det är ett stadigt och tåligt tyg som passar bra för möbler, du kan få trycket i vilka färger som helst och jag har massor av mönster att välja bland.

8 kommentarer:

  1. Vilken karamellsoffa! härligt. Jag vill lägga mig i den och läsa böckerna om Saltön!

    SvaraRadera
  2. Som stolt ägare till soffan som hittades på soptippen måste jag erkänna att det är en av mitt livs bästa idéer att be Ann göra tyget till den. Instruktionen var att rummet har gula väggar som svampats med vitt. Soffan är en riktig pärla. När jag ser den fina bilden längtar jag efter den, för den finns magasinerad och väntar på inflyttning till Söderlid, vilket förhoppningsvis blir i sommar.

    SvaraRadera
  3. Soffan är helt underbar!!!!

    SvaraRadera
  4. Michaela Sundbergonsdag, 10 februari, 2010

    wow! Vilken härlig soffa! Mkt snyggt tyg.

    SvaraRadera
  5. Hei så fine stoffer du har i deilige farger :) Jeg er illustratør og grafisk designer i norge og har sjekket ut å få trykket egne design i USA. Tar du på deg å trykke andres design på bestilling? mvh Tone

    SvaraRadera
  6. Åhhh....supersnyggt tryck! I like!

    SvaraRadera
  7. Hej! Upptäckte din blogg idag - vilken födelsedagspresent :-) Jag älskar dina tyger!!

    SvaraRadera