torsdag 23 september 2010

Habegäret i farten


Jag har beundrat Swedish Hasbeens ett tag redan. De är så otroligt vackra, inget för mej tror jag, men man kan aldrig vara säker ... Priset är lite högt och dessutom tycker jag det är hårt och obekvämt(tantvarning) att gå med träskor.
För övrigt så gick det inte så bra med min fina vecka som började så bra i måndags. Sent på måndagkväll fick jag snuva, huvudvärk och tandvärk med blixtens hastighet. Med den påföljden att jag legat hemma i två dagar och är uttråkad, måste nog fara till verkstan idag. Jag känner mej faktiskt lite bättre :-)
Här är en annan bloggare som har Swedish Hasbeens på sin blogg idag.

4 kommentarer:

  1. Mm jag satt och dreglade över dom igårkväll faktiskt.... men till slut insåg jag att de har 2 fel - det höga priset samt att de är för höga för mig att gå i ;-)
    Men visst är de fina... De är underbara!

    SvaraRadera
  2. De är så snygga! Jag letar alltid efter skor och stövlar i annan färg än svart... det är svårt att hitta. Kan dessvärre inte gå i höga klackar.

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga!
    På 80-talet hade jag träskostövlar i läder, fast det var "vanligt träskounderrede" med högt läder skaft!
    De var nog lättare att gå i, än dessa med lite högre och smalare klack!
    Det var en kompis kompis till mig som gjorde dem och jag tyckte jättemycket om dem!
    Hade faktiskt ett par otroligt fina sandaletter med taxklack i trä också, som jag köpte på stranden i Italien en gång i tiden... jag älskade dessa små nätta träskor!

    SvaraRadera
  4. Coola! och så matchar de dina mjukiskatter.

    SvaraRadera