onsdag 20 oktober 2010

Sommarkänsla


Jag har butikspass idag och i morgon, det är riktigt lugnt i butken så jag har roat mej med att göra ett fotocollage av sommarfoton från SALT. Det är Siv och Simon från Lugnets keramik som har fotat, jag har bara beskurit och photoshoppat bilderna.
Översta raden; tiffanyfågel av Ritva Saloranta, mina favoritörhängen Näckros av Titti Sundblom, kudde av mej, löpare av Inga Snellman, ljusfat från Lugnet Keramik och snöbollsljus från Husö. Nedre raden; Ålands hav, mitt Krusbärstryck, äpplen av Eva Eriksson, skål av Andrea Öhman och matta av Ilse Berg.

2 kommentarer:

  1. Tryck upp den här bilden som vykort, och gör flera liknande i andra färgkombinationer, så snyggt!!

    SvaraRadera
  2. Jättefint!
    Det var en mycket frestande fin butik det såg vi när vi var där.....

    SvaraRadera