måndag 26 september 2011

Butiksvecka


,
Den här veckan jobbar jag i butiken på SALT, måndag-lördag.Vår praktikant Marja jobbar sista veckan hos oss, vilket betyder att jag kan jobba lite i min verkstad också, eftersom hon sköter butiken med glans. Det har varit otroligt lyxigt och roligt att ha Marja i butiken.
Bilden är tagen vid kassadisken just nu. Tyget är mitt tryck Drömträdgård, lapptäcket är gjort av Diddi Svartsjö och de små väskorna är gjorda av Gerd Lindblom. En färgglad helhet som förstärks av våra vackra presentband. Som ni förstår så gör vi vackra paket på SALT :-)

5 kommentarer:

  1. Verkligen färgkordinerat! Färger man blir glad av! Som vanligt så beundrar jag dina textilier och får en lycklig känsla i kroppen av dina färgsammansättningar och mönstertryck.
    /Moni

    SvaraRadera
  2. Att ni gör fina paket på Salt vet jag, en liten Winston f 23/9 har nu en Bubblan bilkudde på sin säng.
    Kram " farmor" Christine.

    SvaraRadera
  3. Att ni gör fina paket på Salt vet jag, en liten Winston f 23/9 har nu en Bubblan bilkudde på sin säng.
    Kram " farmor" Christine.

    SvaraRadera