måndag 24 oktober 2011

Sovrummet






















Äntligen börjar jag få lite ordning hemma, det tar tid innan allt är på plats, trots att det är snart 5 månader sen jag flyttade till mitt nya hus. Här ser ni ett litet rum med hörnfönster, det släpper in så fantastiskt mycket ljus. Gardinerna är mitt eget tryck Krusbär, kuddarna är också egen produktion. Möblerna är arvegods från min mormor Vera och på skänken samsas hantverk med loppisfynd. Jag passade på att fota i helgen när vi hade strålande väder.

7 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt! Jag bli knäsvag av dessa färg- och mönsterkombinationer!

    SvaraRadera
  2. Skönt med så fint ljus i ett rum! Fint också med ditt eget mönster på textilierna.

    SvaraRadera
  3. Åh, vad fint... och välstädat!
    Krusbärsgardinerna är ju jättefina och vilket underbart ljus det blir i rummet!
    Jag får nog sätta igång och storstäda, märker jag!!!

    SvaraRadera
  4. jävlar va fint! /iken

    SvaraRadera
  5. Ser så trivsamt ut, skänken är så vacker.
    Christine

    SvaraRadera
  6. Härliga saker du gör ,lade mig som följare på din fina blogg ,trevlig helg ,Nette

    SvaraRadera
  7. Så ljust och fint i rummet och gardinerna är så vackra.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera