onsdag 14 december 2011

Kattdynvaret Maja

Nu har det varit riktigt dåligt med mitt bloggande. För en vecka sen ramlade jag riktigt ordentligt och skadade höger arm, den är nu gipsad i fyra veckor. Lite dålig timning med tanke på julbeställningar, butiksturer och varor som tar slut. Det mesta går lite trögt med vänster hand, men det kunde varit värre, jag känner mig glad ändå, blir ompysslad och har det riktigt bra.
Kissen han jag trycka före olyckan, den finns på dynvar/örngott, jag vet inte om de räcker till jul ...det blir flera när jag får av mig gipset.
Ha det bra i julbrådskan kära vänner :-)

2 kommentarer:

  1. Rackarns vilken otur! Och stormat runt knuten har det också! Fina färger i kissen!

    SvaraRadera
  2. Hej! Det låter inte bra och förstår att du inte har tid att vara gipsad o ännu värre med höger. Krya på dig, inte så mycket att göra åt, bara gilla läget!

    SvaraRadera