onsdag 16 januari 2013

Stolparad

















Härom dagen var jag till Möbelreturen på Åland, hittade pallen i mitten. Som ni ser så passar den bra med mina kompisar från förut, fyndade på Lions loppmarknad under 80-talet för någon mark/st. Just vad jag behöver i min verkstad; en skrivbordsstol, en gäststol och en hög pall som passar vid stora tryckbordet. Dessutom har jag en soffa (ifall jag behöver vila) och en kökspall från Ikea. 
Jag har städat verkstan klart inför det nya året, nu är bara att jobba. Idag och i morgon har jag butikstur på SALT, det är ganska lugnt och lite tråkigt så här års. Vilket betyder tid att fundera hur vi skall utveckla företaget på bästa sätt. Från och med den 19.1 kommer vi att sälja färskt bröd från Johannas hembakta varje lördag från kl.10. Allt hon bakar smakar gudomligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar