tisdag 23 april 2013

Salta kvinnor















Vi hade fotografering på SALT för några dagar sedan. Från vänster: Titti, Siv, Gunilla, jag, Ilse och Maria. Maria har just börjat hos oss, hon efterträder Eva-Len som slutat för att koncentrera sig på Kastelholms gästhamn, Eva-Len kommer att fortsätta sälja sina saker hos oss. Maria jobbar med reklam och grafik.
Jag jobbar på för fullt i verkstaden, det har varit mycket tryck av mitt nya mönster Fröjd, jag måste säga att det är en fröjd att trycka det. Just nu har jag butikspass onsdag och torsdag, hoppas på många besökare i butiken.

1 kommentar:

  1. Hej! Vilken mysig bild på snygga salta kvinnor. Ni har lyckats få alla se glada ut samtidigt, bara det är mästerligt.
    Spännande att följa hur Marias produkter blir, alltid nyfiken på nytt!
    Anna

    SvaraRadera