onsdag 4 september 2013

Nytt mönster tar form





















Jag har ritat ett nytt mönster till Skördefesten på Åland 20-22.9. Namnet på mönstret får bli Skördefest tror jag, om ingen av er läsare har en bättre idé. Ni får se mönstret så småningom, jag är nöjd med det. Bilden tog Simon från Lugnet Keramik häromdagen när jag tryckte för fullt. Idag och i morgon är det butikspass som gäller, idag har det varit en hel del turister.
Igår rymde jag från verkstan för att tvätta mattor, så skönt och soligt med en härlig utsikt över havet. Inte mycket slår tallsåpsdoften av nytvättade mattor. 

2 kommentarer:

  1. Verkar att bli snyggt!
    Spännande att få se slutresultatet!
    God fortsättning på sensommaren :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt, ser riktigt lovande och skördefestmässigt ut. Kommer så klart och beundrar det på skördefesten./Anna

    SvaraRadera