tisdag 17 december 2013

Julhälsning från mig!










Bilden är från senaste helgs julmarknad i Sjökvarteret, Titti (till vänster) och jag skötte Café SALT. Vi har café endast under Skördefesten, Julmarknaden och Tjärmarknaden. Det var massor med folk och riktigt stämningsfullt. 
I går var jag och Dennis till Stockholm. Vi fikade på il Caffé två gånger ...(då förstår ni hur trevligt det var), köpte dessutom hem underbart gott  valnötsbröd. Jag lyckades shoppa lite smått på Kreatima, en inspirerande butik för en hantverkare. Julklapparna köper jag mestadels hemma på Åland :)
Bilden är tagen av Simon från Lugnets Keramik.

1 kommentar:

  1. Hej1 Det var jättetrevlig julmarknad och har aldrig sett så mycket folk på SALT som i lördags, men ni har ju en jättefin julbutik och mysig fika så nu har klappar fixats och t o m en önskan förmedlats till tomten om en viss grön julgran på SALT. Hoppas även försäljningen var på topp med tanke på folkmängden i butiken.
    Sköt om dig!/Anna

    SvaraRadera