torsdag 5 mars 2009

Löpare Stim


Nu finns det Stimlöpare i olika längder, en bra present i fiskarnas månad.

Jag jobbar fortsättningsvis för fullt till hantverksmönstringen, nu blir det en liten paus för i morgon tar jag pyamasflyget till Helsingfors och bygger en utställning på Hanaholmen samt håller workshop under lördagen.



Ett bildcollage från olika hörn och hyllor i min verkstad. Jag är en riktig skrotsamlare, samlar egentligen på det mesta som är fint. Plåtburkar, emaljerade kaffepannor och kastruller. Orangea glasföremål och även plastsaker med rolig form. Knappar, ärvda av både mormor Vera, Ilmi och Milja. Små tygbitar på anslagstavlan, fortsättning följer en annan gång.

1 kommentar:

  1. Men vad underbart foto! Visst är orange en härlig färg! Jag blir iaf glad av den!
    Trevlig och solig dag säger...

    SvaraRadera