lördag 15 augusti 2009

Idag är det orange som gäller!


Min löpare med Näckrosmönster och ett tomatfyllt glasfat som jag köpt någon gång på en blomsterhandel.

Glaskanna köpt på SALT alldeles nyligen, den är gjord på glasblåseriet i Mariehamn. Burken är fransk och den köpte jag på rea i Norrtälje en gång, jag är väldigt förtjust i burken och brukar ha hummus eller marmelad i den.
Mina sommarblommor utanför huset, jag brukar plantera dem i alla möjliga gamla kastruller och hinkar. Favoriter är de här röd/orange byttorna.

4 kommentarer:

  1. Härliga bilder, gillar verkligen ditt blomsterarrangemang!

    SvaraRadera
  2. Man blir glad av färgen ORANGE, fortsatt fin semester Ann.
    Christine

    SvaraRadera
  3. Hej på er och Tack , jag njuter av semester trots att vädret har blivit betydligt kallare. Det finns så mycket roligt att göra, som att baka och laga mat och blogga förstås.

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara byttor! Vilka varma färger.

    SvaraRadera