torsdag 13 maj 2010

Laptop-kasse


Nu är Livat i lyan-kassarna klara! Jag har sytt dem (själv) så att de passar för en laptop, det är naturligtvis fritt fram att använda kassen till vad som helst ;-) Den är fodrad med fleecefoder och har en sidoficka för tex musen. Jag har gjort två olika prototyper på datorväskor den här vintern och provat båda ett tag, men var inte riktigt nöjd förän jag hade gjort den här tredje varianten. Nu är jag supernöjd, bär kassen med min bärbara dator fram och tillbaka och bara "häller ut" den ur kassen. Jag har varit på verkstan idag och jobbat eftersom jag var ledig i måndags, någon måtta på ledigheterna får det vara ...

3 kommentarer:

  1. Din laptop-väska ser fin ut. Har ingen laptop.
    Vilka fina brickor du gjort och massor med olika motiv.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Sara Strandbergfredag, 14 maj, 2010

    VIlken fin väska, vad har den för mått??
    Hälsningar Sara

    SvaraRadera
  3. Tack, väskans mått är ca 35 cm djup och 32 cm bred :-)

    SvaraRadera