fredag 4 november 2011

Röda rosor

Fredag igen ... tiden går väldigt fort, kan det vara åldern eller är det ett tecken på att man har roligt? 
De här Rosengardinerna tryckte jag till en kund för ett par veckor sedan, här fotade i ett av mina verkstadsfönster. Jag har tryckt massor av löpare och Hjärtehanddukar, just nu håller jag på med dynvar. Fullt upp med andra ord. 
Den här veckan har jag dotter Erica hemma på höstlov, alltid lika roligt :-)
Tusen Tack för alla uppmuntrande och fina kommentarer, både kusiner, Anna, Eva, Madde, Jag blommar-Maria, Gerda-Thyra, Re-dizain, Hanna, Birgitta och alla ni andra. Jag blir så glad! Själv har jag haft dåligt med tid att besöka bloggar och kommentera, jag har så mycket på gång.

1 kommentar:

  1. De gardinerna påminner mig om något tyg som min mamma hade på 60-70-talet! Jättefint och enkelt mönster... jag blev riktigt nostalgisk!
    Önskar dig en trevlig helg!

    SvaraRadera