söndag 14 november 2010

Haduksparad


Vi har varit på SALT och lastat pallarna för vidare transport till Tammerfors i morgon. Totalt åtta konsthantverkare från Åland åker till mässan Kädentaidot för att sälja och ställa ut. Bland annat har jag packat ner handukarna på bilden, löpare i fem olika mönster, skärbräden, underlägg och brickor samt dynvar med Ängeln. Jag kan inte ta med hela mitt sortiment, utan har valt att satsa på lite mera juliga saker. Skall försöka få med kameran och visa bilder sen.
Idag har jag också hunnit fira Fars Dag och min mammas födelsedag, vi var ut och åt riktig god trerätters middag, konstigt att inte ha några "barn" med sej ....

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad roligt att få åka på en stor mässa. Du gör ju så fina saker och dina handdukar lyser verkligen upp.
    Ser att du har ny fin header.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera