tisdag 30 november 2010

Hem till gården





Nu har jag läst boken "Hem till gården", författare: Katarina Gäddnäs, form: Eva-Jo Hankock, foto: Andreas Dienert. Det är en verkligt inspirerande bok, årets julklappsbok till alla som älskar gamla hus eller som är i renoveringstagen. För att vara en "inredningsbok" så finns det otroligt mycket att läsa och man får många tips via faktasidor inom olika områden. Nu visar jag upp två bildsidor, men som sagt, det är mycket text i boken! Jag har nämligen den stora förmånen att få ha två av mina dukar med i denna fina bok, det gläder mig mycket :-) Duken "Blommor och blader" visar jag i närbild på nedersta bilden, det är flera år sedan jag tryckte den.
Boken finns till salu på SALT.

2 kommentarer:

  1. Jag måste köpa boken.. Katarinas hus är en del av min ålandshistoria..Jag har gått ut och in i det huset otaliga gånger dessutom lever jag ju i ett renoveringsprojekt..

    SvaraRadera
  2. Boken verkar väldigt intressant. Grattis till att du har tyger med i boken. Vilket härligt erkännande.

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera