måndag 8 november 2010

Rött smyger sej på



Jag har just tryckt en ganska stor hög med Hjärtliga handdukar. Nu är mäss-stressen i full gång, vi åker på mässan Käden Taidot nästa vecka. Tyvärr är all info på hemsidan på finska.
Det börjar bli aktuellt med rött så småningom. På bilden har jag plockat fram en kaffeburk i plast, gissningsvis från 70-talet. Samt en av mina favoritemaljkaffepannor, den är så gott som oanvänd. Jag har hittat den på någon loppis och har tänkt använda den när jag blir gammal och har tid att koka kaffe, nu får den stå på hyllan och förgylla min verkstad.

2 kommentarer:

  1. En annan njuter ju av rött året om ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Läste i helgen i svensk hemslöjdstidning att mässan ni åker till är störst i Europa på hantverk! Häftigt!!! Lycka till!

    SvaraRadera