söndag 5 juli 2009

Örtagård på tyg


Örtagård heter det här mönstret, när jag ritade det så var Salvian min inspirationskälla, men när det var klart så liknade det inte tillräckligt mycket för att få heta Salvia. Det här mönstret hänger som panelgardiner på Ålands Turistinfo i alla kontorsrum, alla har valt sin egen färg, det betyder att jag tryckt upp det i rosa, turkos, ljusblått, blått, vitt och svart (hos chefen). Tyget är beställningsvara, jag har det inte på lager. Jag märkte just att det blivit mycket grönt på sista tiden .... inte konstigt för det är min favoritfärg (just nu), kan ändra till orange eller turkos emellanåt. Men man vet aldrig, en vacker dag är det kanske blått eller rosa... det är härligt med färger!

1 kommentar:

  1. o ja det här är jättefint! Speciellt i grönt, fast jag inte brukar tycka om grönt...

    SvaraRadera