söndag 23 januari 2011

En ålänning tiger inte


Helgen har ägnats helt åt jobb i huset, jag har fantastiska vänner som varit med och hjälpt mig både igår och idag :-)
Jag inte har så mycket att berätta och inte heller några intressanta bilder. Rivningsbilder och halvfärdiga renoveringar blir ingen glad av att se.

Den här bilden tog jag i fredags när jag var med bilen på verkstad. Ett vackert slitet oljefat i en läcker blå färg.
En ny vecka får vi i morgonbitti, bäst att ta nya tag, attgöralistan är lång. Det gäller säkert er med, en produktiv vecka till oss alla !

2 kommentarer:

  1. Tapeten i förra inlägget är så fin så jag nästan började revidera mig och tänka på tapeter.....vi har bara ohyvlade bräder på väggarna i vårt hus, men den tapeten var så fin, så fin.
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Det var en väldigt fin tiger tycker jag! Tryck inspirerande...

    SvaraRadera