lördag 22 januari 2011

Vacker tapet


Rivningen i huset framskrider med stormsteg. Min exman är så duktig, han jobbar där alla dagar. Nu i helgen skall jag jag jobba där så mycket som möjligt, med hjälp av kamrater :-) Under några tapetlager så fanns denna vackra tapet, jag lyckades rädda några bitar, det var inte lätt, för tapeten efter var limmad med något annat än vanligt tapetlimm. Tapeten är väldigt inspirerande, får se om det blir fröet till ett nytt mönster för mig.
Solen skiner från en klar himmel, nu skall jag ut och skotta och därefter iväg och riva i huset.
En riktigt fin och kreativ helg till er, kära läsare.

5 kommentarer:

  1. Underbar tapet. Se till att dokumentera allt du gör med huset, man glömmer så fort....Det är roligt att kunna ta fram före- efter bilder...

    SvaraRadera
  2. For en fantastisk tapet! En skatt i hjemmet, så spennende!

    SvaraRadera
  3. Mycket härlig tapet. Ser nästan ut som om det står en sådan där Mari glasskål på ena bilden.

    SvaraRadera
  4. Jätterolig tapet!
    Kul när man kan spara en liten "hittebit" av gamla tapetlager!

    SvaraRadera