söndag 2 januari 2011

Mina mönster 2010


Jag samlade ihop de mönster jag ritat under 2010 i ett collage. Dessutom har jag ritat några kuddmönster under det gågna året. Ibland känns det som jag bara trycker gamla mönster, nu ser jag att jag faktiskt gjort några nya också. Rävmmönstert "Livat i lyan" tror jag kommer att finnas med länge, det är mitt eget favoritmönster just nu.
Idag är en stor dag, jag skall jag till mitt nya hus, första gången som ägare. Jag har inte berättat att jag köpt ett hus i Mariehamn, (bor nu i Godby 15 km från stan). Det kommer att ta ett tag innan det blir inflyttningsklart. Huset måste renoveras en del, jag berättar mera om huset när det finns något att visa.

6 kommentarer:

  1. Kul med nya huset, har hört att det varit på gång. Vilka snygga tjejer ni är,killarna i husets egna ord.
    Är avis på dig ang huset, tänk va kul att planera själv, även om det tar tid. Men var ska dina höns vara, tar du med dom ?
    MVH Christine

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Åå vad jag beundrar dina vackra tryck!
    Fiskarna är en av mina favoriter ;)
    Grattis till husköpet!
    Spännande att få se!
    Fin "flicklöver" i förra inlägget :)
    Gott Nytt År till dig!
    Kram V.

    SvaraRadera
  3. Grattis till huset! :-) Jag gillar fiskarna och blåbären riktigt mycket! Ordverifieringen är bara till för att inte "vem som helst ska kunna skriva vad som helst", stoppar inte virus eller liknande. Aldrig haft problem fast det är borta!

    SvaraRadera
  4. Åh så spännande med nytt boende.
    mvh Lena
    Jag gillar alla dina tryck bäst. = )

    SvaraRadera
  5. Spännande med eget hus! Flyttar du själv?
    Jag tycker om dina mönster och favoriten 2010 är blåbärsmönstret. Och rävarna sover ju dottern gott på!

    SvaraRadera
  6. Hej alla underbara! Tack för alla fina kommentarer. Christine; trevliga killar du har i huset ;-) hälsar dem från oss. Hönsen får nog inte flytta till stan, de får bo kvar här med min ex-man. Maria;Jag flyttar själv till huset, mina barn kommer förstås hem till lov och somrar och då har de ju två hus att välja bland.

    SvaraRadera