tisdag 11 januari 2011

En salig röra


Hej mina trogna läsare! Ni tror väl att jag gått under jorden, nej, jag har bara varit till Stockholm några dagar och hjälpt dotter Elina att flytta för fjärde gången på 1 och 1/2 år ... Det blev omständigare än vi trott innan allt var på plats, jag trodde också att jag skulle blogga där, men det gick naturligtvis inte att få igång internet genast. Känner mig numera ganska slipad på flyttningar, kanske bra för jag skall ju flytta själv under våren.
I verkstan har inventeringen just blivit klar, sen följer den årliga städningen.
På husfronten gäller rivning och planering av inredning :-)
Bilden är av en klänning som jag loppisfyndade före jul, jag blir så korsstygnsbroderisugen när jag ser på den.
Ja, det var en salig röra det här ...

3 kommentarer:

  1. Tittat igenom din blogg: så mycket fint du skapar!

    SvaraRadera
  2. Gillar också den bilden. Du blir flyttexpert och det kanske är bra om du ska flytta också. Sedan blir det väl dags att flytta barn igen.
    Ha det så gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Hej! Mosaiken påminner om barnbarnens pärlplattor!!!
    Jag har alltid tyckt illa om alla de där pärlorna och plattan som mest hindrar skapandet...

    SvaraRadera