torsdag 27 januari 2011

Nya kökshanddukar


Igår fick jag den orangea färgen färdigtryckt. De här kökshanddukarna piggar upp tillvaron ordentligt! Som ni ser på bilden så har jag hyfsad ordning i mitt arbetsrum, inte fullt med saker på golvet i alla fall (som det ibland brukar vara...) Stim-handdukarna är just slut, så det får bli nästa projekt.
Idag har jag en hel del ärenden att uträtta eftersom jag reser till Dalarna i kväll med ett par spelkamrater. Det blir några dagars bloggpaus, jag hoppas hitta något inspirerande att fota på vår färd.

3 kommentarer:

  1. Hej Ann!
    Vilket underbart och stort arbetsrum du har :O)
    Vill också ha!!
    Ha en trevlig resa!
    Kram V.

    SvaraRadera
  2. Superfina rävar! Det är mitt favoritmotiv :)

    SvaraRadera
  3. Vilken harlig blogg och va duktig du ar! Lackra handdukar! Saljar du dina handdukar nagonstans? Trevlig helg! towe.

    SvaraRadera