tisdag 1 april 2014

Orange ger energi och livslust



















Längtan efter vårfärger blir bara starkare för var dag, jag vill omge mig med grönt, orange och gult. 
Vi har haft några fotodagar på SALT, jag har stylat och assisterat, Simon från Lugnet Keramik har fotat. Det är ett riktigt roligt jobb, men tar betydligt längre tid än man tror. Faktiskt ett jobb som jag skulle kunna tänka mig, trots att jag gillar mitt nuvarande jobb och går med glada steg till verkstan varje dag :) Skålarna är från Lugnet Keramik, Morotshanddukarna och brickan är mina, finns till salu på SALT. Vasen är ett loppisfynd, yoghurten är åländsk havtornsyoghurt, jättegod (andra gången jag gör reklam gratis för ÅCA)
För övrigt finns det mycket roligt att göra, förra helgen var vi på danskurs i Lindy Hop, det är jätteroligt men lite svårt också. Till helgen är det Öppet hus för fiolspelmän på fredag och Lindy Hop igen på lördag. Våren kommer med cykelturer, picknick, joggingpass, trädgårdarbete och mycket annat. Ha det bra alla läsare och njut av allt vackert och roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar