tisdag 17 februari 2015

Resa, städning, blåbär, film och armbrott


Sen senaste inlägg har jag hunnit med mycket. Först var vi ( jag och <3) på semester till Teneriffa, Los Christianos, otroligt bra på alla vis, tur med väder, boende, mat, ja precis allt. 
Efter det har jag städat min verkstad in på bara skinnet, altså gått igenom alla konstiga lådor och kassar, otroligt skönt. 
Därefter startat upp tryckningen igen, blåbär först ut. Sen har vi haft filminspelning på SALT, en film där vi visar när vi tillverkar våra produkter. 
Det senaste jag "gjort" är att jag igår bröt vänster handled, ramlade på en isfläck när jag skulle ta en promenad i solskenet med en kompis. Det innebär att jag är gipsad i 6 veckor. Inget vidare för en hantverkare som just skall påbörja lagerproduktionen inför sommarens försäljning. Som tur är har jag ju högerhanden frisk, kan förhoppningsvis rita mönster och jobba på datorn, bara armen slutar värka. 
God fastlagstisdag till er alla i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar