söndag 14 juni 2009

Ormen i paradiset

Paradiset heter det här mönstret. Det finns inte på många ställen, en väggtextil hänger i min verkstad/ateljé, två Paradis-väggtextilier har jag tryckt till privata hem och några hänger på den kommunala tandläkarmottagningen i Mariehamn. Jag gillar mönstret och gör gärna några till, färgerna kan jag alltid ändra på.
En del av en väggtextil med enbart ormarna, den hänger hemma hos mej i toan/badrummet.
Här är väntrummet på Ålands Hälso- och Sjukvårds tandläkarmottagning i Mariehamn. Det finns flera Paradistextilier i behandlingsrummen.

1 kommentar:

  1. Vilket lyft på tandläkarmott. det blev med dina tryck,bra ide att sy små väskor av dina spillbitar, etiketter av dig har jag några.
    Ha en skön midsommar med de dina.
    Christine

    SvaraRadera