torsdag 27 augusti 2009

Dröm om drakar


Lampa med mina drakar på! En kund ville ha drakar tejpade på en lampa till ett barnrum, jag tyckte det lät kul så jag lovade fixa det, ikväll blev den klar. Egentligen är det en riktigt bra idé att piffa upp en trist enfärgad lampskärm, jag skar ut mönstret i självhäftande plast och klistrade på. Här fotade jag den framför en spegel så man ser lite av baksidan också. Det var lite pyssel att skära ut 3 drakar, tog ca. 2 timmar. Kunden har tidigare beställt gardiner med drakar på till samma rum.
Dynvar/örngott i hellinne med drakarna på, ett mönster som jag inte har i butiken, men gärna trycker på beställning.

2 kommentarer:

  1. Va jättefin lampan blev! Det här är ett härligt mönster tycker jag. Verkligen en stilig drake!

    SvaraRadera
  2. Vilka häftiga drakar!!! Det var en kul idé med lampskärmarna.

    SvaraRadera