torsdag 6 maj 2010

Klart!



Så här blev det, jag visade ju mina provtryck i ett tidigare inlägg. Majoriteten tyckte om den som inte var orange; jag har konsulterat er, mina vänner och Erica. Jag har tryckt några bitar som skall bli avlånga kuddar, de är hos Nilla, och väntar på att bli sydda :-) Bara jag hinner skall det bli dynvar, handdukar och borddukar, tror jag. Jag är riktigt nöjd, möstret känns somrigt och glatt. Nu är det bara namnet kvar ... Majfjäril, Bevingat, Vingad, Sommar 2010, Fantasifjäril eller något annat? Jag har haft fjärilsmönster tidigare som heter Fjäril (tråkigt), nu måste det bli något nytt. Kom gärna med förslag!

8 kommentarer:

  1. Jättevacker fjäril! Jag hade tydligen missat det tidigare inlägget med provtryckningen, men jag gillar nog den orange fjärilen också och skulle gärna se den i limegrönt och turkost också! :-) "Bevingat" eller "sommarfjäril" föreslår jag.
    Mvh Åsa

    SvaraRadera
  2. Veldig bra! "Bevingat" er god tittel. Spanande å prøve andre fargesamansetningar også seinare om du vil ha variasjon, f.eks.
    "Bevingat blå"..:-)

    SvaraRadera
  3. Rosa period... Passar pelargonen bra... Tack för en trevlig pratstund

    SvaraRadera
  4. Vad fint det blev med den rosa fjärilen, som jag tycker heter Rosenvingen.
    Ha det gott.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera
  5. Nydelige mønster du trykker, er fasinert av dine fargerike og enkle trykk. Sommerfugl, heter det i Norge, kanskje sommerfjäril...... Siden den er rød, rosa og varm.....

    SvaraRadera
  6. Jättefin färgställning, men jag gillade även den orange! Bevingad var bra tycker jag.

    SvaraRadera
  7. eva nordströmlördag, 08 maj, 2010

    vacker! Varför inte sommarfågel, efter danskans summerfugel lr hur det nu stavas...

    SvaraRadera