torsdag 1 juli 2010

Verkstan väntar


Det här skulle bli en hård verkstadsvecka, men det blir inte alltid som man tänkt. Dottern Elina är sjuk så jag har varit med henne i några dagar nu. Vi har haft strålande väder men idag har det mulnat till lite.
Bilden är från verkstan; min stol vid databordet, där brukar jag sitta och blogga, ifall det inte är hemma vid köksbordet, som nu. Stolen är av märket Heteka Oy, ett finskt företag som mestadels tillverkade sängar mellan 1930-1950. Jag har fyndat den på en Lions loppis på första maj för ca 20 år sedan, jag betalade ca 2 mark för den.

1 kommentar:

  1. Hej! Hoppas Elina kryar på sig snart. Läste den fina recensionen dina döttrar fick för konserten på Vårdö, jättekul.
    Stolen har ju helt rätt look även idag.
    Sommarhälsning från soligt Stockholm.

    SvaraRadera