söndag 12 december 2010

Köksfröjder


Det känns som jag är ute i tid med julmaten. Laxen är gravad i frysen, förrra helgen gjorde jag köttbullar på 2 kg malet kött samt potatislådor (bilden är från mitt kök).
Skönt, för jag har rätt mycket butiksdagar framför mej samt en flyttning av dottern i Stockholm innan jul.
Gårdagens marknadsdag i Sjökvarteret var fantastisk, massor av glada trevliga människor och riktigt bra försäljning. Julmarknaden pågår idag med kl.11-16.
Jag är ledig idag och det skall bli hemmapyssel som skottning, vedbärning och bakning. Solen skiner från en klar himmel. En riktigt innehållsrik söndag till er alla :-)

1 kommentar:

  1. Varför ska det vara så mycket som ska vara klart före jul? Det blir jul ändå. Men du ligger bra till med julmaten nästan klar.
    Önskar dej en trevlig tredje adventsvecka.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera