fredag 3 december 2010

Loppistur


Igår var jag på en loppistur (eller faktiskt två...). Fyndade en del; bl.a duken på bilden som är så vackert broderad med korsstygn. Samt en klänning till mig själv, tunna strumpstickor, fiskargarn, 3 gröna ljuslyktor, en turkos mugg, en skjorta åt sonen (får nu se vad han säger), två julskivor. Ja ni förstår att jag inte kan gå på loppistur altför ofta ;-)
Idag och i morgon har jag butikspass på
SALT.
Nu skall jag sätta in en lingonkaka i ugnen, gå ut och skotta massvis med snö, därefter tar jag min fiol under armen och far jag iväg på "Öppet hus för spelmän" till Önningeby.
Önskar er kära läsare en underbar helg :-)

2 kommentarer:

  1. Tack det samma! Visst är loppisar "farliga" ;-)

    SvaraRadera
  2. Underbart broderi! Det är ett fynd!
    Hoppas att du får en bra helg med butiksjobb.

    SvaraRadera