söndag 20 februari 2011

Solig söndag



Affishen på övre bilden har några år på nacken. Vi fick den till förrförra verkstan, den är så fin, att jag omsorgsfullt har flyttat den från ställe till ställe. Nu hänger den ovenför vårt kaffebord på SALT. Undre bilden är en annan vägg på SALT, här sätter vi upp affisher från alla utställningar någon av oss deltagit i. Jag har deltagit i 10 av dessa utställningar.
Det är strålande väder igen, nu bara -8 grader. Jag skall just fara iväg, först skida tillsammans med Inger, skidorna är nya och jag har inte skidat på sådär 25 år... Därefter blir det listmålning i huset, jag får hjälp av mina underbara vänner igen :-) Ta vara på dagen gott folk!
Ps! Anna, det är vackert nästan jämnt här på Åland, du är inne på rätt spår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar