söndag 13 mars 2011

Ditt och datt



Idag vaknade jag lite lagom mosig efter gårdagens "program". Lördagen började med Leadermöte från tidig morgon, mötet hölls på Stormskärs Värdshus, ett mycket vackert ställe i skärgården.
Väl hemma därifrån bar det genast iväg till en stuga, där jag och några vänner firade en vän som fyllt 50. En härlig kväll; vi körde hundspann på isen, badade bastu och vildmarksbad samt åt och drack gott.
Översta bilden är från mitt ena köksfönster, växterna trivs i vårljuset, äpplet är tovat av Eva med bloggen Äppelriket. Boken hittade jag på antikvariat Pierre i Mariehamn i veckan, vackra inspirerande bilder. Den är på finska men det gör inget, för jag kan finska.

1 kommentar:

  1. HÄRLIGA MÖNSTER :)


    V
    Å
    R
    P
    A
    R
    T
    Y
    T


    fortsätter.....
    VÄLKOMMNEN :)
    Håkan

    SvaraRadera