söndag 13 december 2009

Mys-söndag


Jag är trött efter en riktigt hektisk och lyckad marknadsdag i Sjökvarteret igår (marknaden fortsätter idag). Jag träffade massor av härliga människor, bl.a Anna från Sverige som följer min blogg :-))
Jag är ledig idag, det är möjligt eftersom vi har två jätteduktiga flickor som jobbar hos oss nu till jul och dessutom är vi ju sex delägare som delar på marknasdagarna.
Hur skall jag ta vara på dagen på bästa sätt.... (har redan sovit länge). Det blir nog att gå en vända till skogen, göra dörrkransar och fixa med mossa och ris, dricka glögg (som smakar äkta), kanske baka, tända ljus och ha det allmänt mysigt. Det här känns riktigt lyxigt!!
På bilden finns: Min Spetsduk, Åländsk glögg, trearmat ljus (handstöpt på Åland), ljusstaken från Lugnets keramik och glasen från Jussis glasblåseri, allt finns till salu på SALT.

2 kommentarer:

  1. Nyd denne 3. Advent :-)
    Alt er så smukt hos dig :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Ann, det ser så fint och mysigt ut hos dig, riktigt juligt

    SvaraRadera