onsdag 4 maj 2011

Ny plåtburk


Förra veckan öppnade Söderby Loppis på Klinten, alldeles nära mitt nya hus. Som ni förstår så blir det några besök där. Den här plåtburken fyndade jag där på öppningsdagen. Innehållet var det klassiska för gamla plåtburkar.
Kusin Christine i Sundsvall kör hårt med mig att jag borde sälja mönster till någon tapetfirma. Själv tycker jag ju att man kan hänga stora tyg på väggarna istället ;-) Visst skulle det vara kul med tapeter i egen design, är det någon av er läsare som känner till någon tapetfabrik som skulle vara intresserad av mina mönster?
Ikväll blir det fiolspel med gruppen Polkan Går, jag längtar efter att få spela fiol, det är en vecka sen sist.

1 kommentar:

  1. Kolla med Långholmens tapeter...
    http://www.handtrycktatapeter.se/swe/historik.php

    SvaraRadera