onsdag 6 oktober 2010

Kanske gult är fint?


På bloggen How about Orange som jag brukar följa (bland andra) finns en rolig test. Det är en rad frågor som ger svaret på vilken färg/personlighet du har. Jag blev inte riktigt nöjd för jag blev gul, två gånger efter varann trots att jag ändrade några svar som jag var lite osäker på ... Gult har aldrig varit min favoritfärg. Jag hade hoppats på grönt, turkost, orange eller blått. Men nu får jag väl tänka om och börja se det positiva med gult. Den här kannan är en av mina favoriter och den är ju faktiskt gul :-)

6 kommentarer:

  1. Jag fick också gult men gillar gult, men rosa och rött är mina favoriter sen lila och turkost där efter kommer gult.
    Lena

    ps: älskar din kaffekanna nån gång ska jag köpa en sådan.

    SvaraRadera
  2. Den testen kan nog bara gult!! Jag fick också gult. mina favoriter är orange, rött och grönt....men det ingår ju gult idem förstås.

    SvaraRadera
  3. Jag är lite orolig att testen bara bryr sej om favoritresmål. Alla som tagit Rio de Janeiro får gult tror jag :-) kanske inte såå vetenskapligt ...

    SvaraRadera
  4. Såå fin kanna! Jag har den i grönt o så har jag en kastrull i den gula!

    SvaraRadera
  5. Jag fick grön! Konstigt, har jag väl aldrig tyckt om, annat än i naturen.

    SvaraRadera