torsdag 2 september 2010

Livat i lyan



Jag har just tryckt några meter "Livat i lyan" tyg, det skall bland annat bli sofföverdrag. På den övre bilden som är tagen av SimonLugnet Keramik finns förutom mitt tyg, järnskålar av Per-Åke Johansson och tovade äppel av Eva med bloggen Evas Äppelrike. Tyget är beställningsvara men resten finns till salu på SALT. Den undre bilden tog jag idag just före jag åkte hem från verkstan.
I natt åker jag iväg till Sälgrund i Finland på fiolkurs med två kamrater, skall bli riktigt roligt :-)

3 kommentarer:

  1. Önskar dej en trevlig tur till Finland tillsammans med fiolen.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart tryck! Rävarnas uttryck är så på pricken fångat.

    SvaraRadera
  3. Välkommen "opp" till Österbotten!
    Njut av dagen!

    SvaraRadera