fredag 19 februari 2010

Fiskarna simmar


Jag har just ritat det här mönstret, vi behövde ett barnmönster till en ny produkt. Det är min praktikant Caroline som tryckt tyget :-) Jag berättar inte ännu vad det skall bli av tyget, mönstret har inte fått något namn heller, Havets djup, Under ytan eller något roligare kanske?
Ikväll har jag varit på fiolkurs med Kalle Almlöf från Malung, kursen fortsätter i morgon, det är både spel- och danskurs med fyra lärare från Malung. Riktigt kul, måste gå och sova nu så jag hänger med hela dagen och helst halva natten i morgon, God Natt!

6 kommentarer:

  1. Vilket snyggt tyg. Jag tycker det passar jättebra till duschdraperi.
    Lycka till med fiolspelandet.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. under ytan tycker jag låter som ett bra namn på tyget. av alla dina tryck är jag mest förtjust i krusbären :)
    ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. "Lekande stim" är mitt förslag...
    de ser så glada ut!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Stimmigt! Härligt!

    SvaraRadera
  5. Hej Ann! Lika roligt och spännande varje gång att se dina nya mönster. Min hallgång med målade fiskar i nedre halvan kräver litet av det här häftiga tyget, måste bara fundera ut lite på vilket sätt. För mig är det inte enbart barntyg, men jag är ju rätt barnslig. Alla fina bilderna på din blogg gör att jag längtar, men snart ska jag börja åka igen... Ha det bra!

    SvaraRadera
  6. Fint tyg! Hann inte kolla runt så mycket, men du verkar göra många fina :D Ska kolla mer en annang gång!
    /Anna

    SvaraRadera