torsdag 4 februari 2010

Min blogg fyller 1 år


Vad roligt det är att blogga! Det trodde jag inte, jag ville se hur det funkar, det var mest på skoj. Naturligtvis beror det er, mina underbara läsare och alla fina kommentarer och uppmuntrande ord jag fått, TACK. För att inte tala om alla inspirerande bloggare jag "lärt känna".
Bilden: ett överdrag till min laptop i "Livat i lyan" mönstret, jag har sytt den i 1-års present till mej själv ;-) jag vet inte ännu om den är bra, skall testa ett tag innan det blir fler. En riktigt kreativ torsdag till er alla <3

11 kommentarer:

  1. Den så veldig fin ut!
    Gratulerer med ett års blogging!
    Klem Fredrikke :o)

    SvaraRadera
  2. Alltid lika kul att kika in på din blogg, fina grejer, färger och foton! Mvh Åsa

    SvaraRadera
  3. Gratulerer så mye med 1 års dagen. Det er så hyggelig med blogging, og muligheten for å kommunisere og hente inspirasjon. Setter stor pris på å få innblikk i en designers hverdag ;-). Ser helt topp ut det omslaget, håper det fungerer, da tror jeg ikke at jeg ville ha nølt med å sette det i produksjon. En riktig god feiring! Masse hilsen Turid

    SvaraRadera
  4. Grattis till 1-årsdagen på bloggen. Jag kommer snart efter. Visst är det roligt och kan inte fatta att jag inte började tidigare. Men var sak har sin tid.
    Vad fint ditt överdrag till laptopen är.
    Kramisar Birgitta

    SvaraRadera
  5. Fortsätt i samma stil Ann, så kommer din blogg att leva LÄNGE.
    GRATTIS
    Christine

    SvaraRadera
  6. grattis mamma! fint fodral till datorn.
    puss o kram elina

    SvaraRadera
  7. Ja visst går tiden fort när man gör något roligt! Nästan för fort ;)

    Finfint fodral du sytt ... fortsätt med det!

    Skön helg ska du ha!
    H / Vivan

    SvaraRadera
  8. varma gratulationer och hjärtliga lyckönskningar mami ;) /Erica

    SvaraRadera
  9. Superfint och superdupergrattis! Alltid inspiration på din blogg - en glädje att besöka.
    Laptop fodralet grymt coolt - hoppas det funkar som du tänkt!

    SvaraRadera
  10. Jag hittade hit idag och blev glad.
    Och får lov att gratulera i efterskott.
    /Linda

    SvaraRadera