fredag 12 februari 2010

Morotsmönster


Kan det bli för mycket av ORANGE ? Nu har jag tryckt några meter Morotstyg och jag blir så glad av det :-) Jag skall klippa ner det till brickor och skärbräden, skickar bitarna för laminering längre fram i vår när jag tryckt lite fler tyger.
Just nu håller jag på att trycka Krusbär på kökshanddukar, de blir klara idag om jag lägger på ett kol nu ...
Det ser ut att bli en solig och vacker helg här på Åland, en strålande helg önskar jag er, alla mina bloggläsare!

4 kommentarer:

  1. Liker det veldig godt. Du har en flott og gjenkjennelig stil på det du lager :-)

    SvaraRadera
  2. Såå fint! Nu måste jag bara bestämma mig till vad jag ska ha det! Visste inte ens att jag gillade morötter förrän nu ;)

    SvaraRadera
  3. Det här tyget gillar jag! Det kan INTE bli för mycket orange.

    SvaraRadera