torsdag 14 januari 2010

Kika in i min ateljé


På väggen bredvid tryckbordet hänger några av mina egna tyger, från vänster: mellanstor Spets, liten Spets och Drömträdgård.

Jag har hållit på att städa och möblera om i verkstan hela veckan, idag blev jag klar. I det här hörnet hade jag soffan förut, nu är det datahörn.
Kolla hur det såg ut före HÄR.

Lagerhörnet ser ut ungefär som förut, men nu är det städat i alla hyllor. Jag har tom lyckats kasta endel saker, något som jag inte gillar ...

Syhörnan har fått sällskap av soffan, lite konstigt kanske, (om det inte känns bra så möblerar jag om igen). Jag brukar ta en vilostund ibland om jag jobbar långa dagar. Sybordet är inte stort, men jag syr inte så mycket eftersom jag har min sömmerska Nilla som syr det mesta.

3 kommentarer:

  1. Hej! Vad roligt att få kika in i din ateljé. Så fint du har det. En soffa är alltid skönt att ha och ta 5 minuters vila på ibland.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Så dejligt et sted du har. Her skaber du dine smukker sager :-)

    SvaraRadera