söndag 24 januari 2010

Stim på kommande


Stim-handdukarna tog slut till jul, jag håller på att trycka flera, den första färgen är redan tryckt. Förkläden med Stim finns ännu några på lager, här på bilden har jag lyckats få min Erica att modella. Förklädet är praktiskt, det passar lika bra åt både män och kvinnor, jag har konstant brist på gåvor till män, det är så svårt, ideér mottages med tacksamhet :-) I Stim-serien finns också löpare och grytlappar.
Just nu sitter jag och väntar att degen skall jäsa klart, det skall bli brödkakor. Sonen är hemma över helgen och skall åka till Stockholm ikväll, förhoppningsvis har han en kasse bröd med sej.

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Reklamkortet för SALT blev jättelyckat!
    Det sade ALLT!

    Gillar textilier med fiskmotiv ... så denna var alldeles i min smak! Varför inte göra en grythandske till "grillmästarn" :)

    Fin vecka till dig!
    Vivan

    SvaraRadera
  2. Et rigtig flot forklæde.
    Og hvor sødt, at du bager til sønnen :-)
    Smuk datter !

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag gillar ditt förkläde med fiskstimmet.
    Riktigt läckert.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera
  4. Hei Ann

    Det stemmer at Hege og jeg jobber sammen. Og det er en stor glede:)

    Takk for hyggelig kommentar!!!

    Jeg kommer til å besøke deg flere ganger her. Jeg er fortsatt veldig begeistret for revene:)

    Ønsker deg en fin uke!

    Ragnhild

    SvaraRadera