tisdag 26 januari 2010

Livat i lyan


Namnet på mitt nya mönster blir Livat i lyan!
Jag fick flera kommentarer som röstade för det:
Jag Blommar, Heges visuelle design, Veja Cecilia, iHanna, och Makiato. Tack för alla inspirerande kommentarer, även ni som röstade på det andra förslaget.
Här samsas rävarna med keramikmuggar av Suzanne Lundberg, finns till salu på SALT. Därtill en emaljkanna från min samling, jag har möblat om i emaljkaffekannsamlingen (vilket ord :-))) och skall visa bilder bara det blir klart.

7 kommentarer:

  1. Vad roligt att du valde det namnet. :-)
    Det ser jättefint ut med dukningen också.

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilket passande namn på det tyget.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Å va härligt mönstrat du gör!
    /Lina

    SvaraRadera
  4. Et godt valg;)

    Herlig med kanne og kopper til!

    SvaraRadera
  5. Så fint mönstret är! Livat är bra ord!

    SvaraRadera
  6. Kul att namnvalet blev det jag gillade bäst! Känns verkligen som att det heter det.

    SvaraRadera
  7. Vilket fint mönster!
    Hej från Linda

    SvaraRadera